piątek, 21 lutego 2014

Koniec.


Koniec działalności grupki.
Przepraszam.
~Neko
Edit
Powód? 
Na początek odszedł i zostawił mnie ze wszystkim Sete, współzałożyciel. Od tego momentu zaczęłam nie radzić sobie z ludźmi, którzy nie dostarczali materiałów na czas, niektórzy nie odpisywali na moje wiadomości, więc musiałam ich niestety z grupki usunąć. Na aktualkę lutową dostałam tylko jedną mangę, gotową. W międzyczasie Futon mi pomagała, jednak ona również odeszła. Odeszło także kilka innych osób, inni przestali mi odpisywać, nie dostawałam praktycznie nic. Ba, w sumie nic nie dostawałam, a aktualka lada chwila. Nie miałam już do nich siły, nie miałam sił robić tego wszystkiego sama, ogarniać tych ludzi. Cóż, bardzo mi przykro z tego powodu, miałam nadzieję, że jednak grupka pociągnie znacznie dłużej, no i ludzie wydawali się być bardzo pozytywnie do tego nastawieni, z wielkimi chęciami. Niestety, wydawali się. Oczywiście znalazłoby się kilka osób, może dwie, które odwalały kawał dobrej roboty, jednak na taką ekipę, to niestety za mało.

11 komentarzy:

  1. Właśnie ?
    Jakieś wytłumaczenie , sprostowanie ? COKOLWIEK ?! Q.Q
    Nie zostawiajcie nas ~

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładne kwiatki, a przecież mieliście tyle planów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieee, dlaczego? I co się stanie z waszymi projektami??

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego tak szybko się podajesz niektóre grupki liczą 2 góra 3 osoby i się nie podają po co składać od razu skrzydła może trzeba ograniczyć się do paru projektów i pomalutku ciągnąc co nie zostawiajcie nas

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram, można ograniczyć grupkę do kilka osób i kilku projektów i zacząć rekrutować odpowiedzialniejsze osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z wcześniejszymi wypowiedziami, znam pewną grupę która liczy sobie cztery osoby,a wcześniej liczyła dwie i naprawdę dają rade. Po za tym nie wiem jak inni, ale ja nauczyłam się cierpliwości i teraz mogę czekać na aktualkę nawet z miesiąc, więc naprawdę nie musisz od razu robić dziesięć projektów na raz, wystarczy jeden projekt, a reszta z trwających i planów będzie czeka na nowe osoby.
    Pozdrawiam Anego

    OdpowiedzUsuń
  7. *liczy sobie cztery osoby, a wcześniej liczyła dwie

    OdpowiedzUsuń
  8. Można też pomyśleć nad jointami z innymi grupami jest dużo opcji

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro to słyszeć, niestety wielu rzeczy samemu się nie przeskoczy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh...czy tylko ja rozumiem dlaczego grupa się rozpadła? Niestety przy dużym nawale projektów i małej ilości rąk do pracy każdego projektu nie będzie się dało pociągnąć. Oczywiście da się jakoś przeżyć, jednak jest to trudne i nie każdy temu podoła. Ja jestem w grupie, która składa się z osób, których grupy upadły po prostu przestały istnieć. Mam nadzieje, że opuszczonymi projektami ktoś się zajmie ^^

    OdpowiedzUsuń