wtorek, 24 września 2013

Pierwsza notka wraz z rozdziałem yaoi, za nami! :3



Nio :3
Zacznę od tego, że miło mi powitać nowe osoby w grupie i mam nadzieję, że będzie nam się miło współpracowało ^^
Szczerze mówiąc, za każdym razem, kiedy ktoś dołączał, przeżywałem szok, bo nawet nie zdążyliśmy jeszcze opublikować ani jednego postu, a tu już nam się grupka uformowała :3
I co tu jeszcze powiedzieć... Cieszcie się naszym pierwszym wydanym rozdzialikiem yaoi ^^
Z czasem może i będzie nas jeszcze więcej, a póki co, można sobie zobaczyć, jakie projekty wydamy w przyszłości. Im więcej osób, tym szybciej wszystko zostanie przetłumaczone, poddane korekcie, edycji i type, a potem opublikowane ^^

~~Sete


To teraz tak ja od siebie. Na początku chciałabym wszystkich powitać na nowej grupce skanlacyjnej, która mam nadzieję, będzie dłuuugo funkcjonowała. Oczywiście, nie będą tłumaczone tylko mangi z gatunku yaoi, na razie jednak mamy dwóch tłumaczy i z tego powodu będzie ciężko. Więc zapraszam do działu "Rekrutacja", zgłaszać się, my nie gryziemy :3 
Chcę również podziękować wszystkim tym, którzy zaglądali na stronkę, którzy zgodzili się na wymianę buttonami, dziękuję bardzo. Przeżywałam szok, tak samo jak Sete, widząc, ile już Was zajrzało na bloga. 
Chciałabym również powitać w naszych progach tych, którzy nie bali się do nas zgłosić, mam nadzieję, że będzie się nam dobrze współpracowało. 
Również możecie składać propozycje tytułów, jakie chcecie zobaczyć u nas, bez problemu na gatunek - zajmujemy się każdym. Zachęcam do poszczególnych zakładek.
Aktualki będą prawdopodobnie pojawiały się dwa razy w miesiącu, w pierwszą i przedostatnią sobotę, lub drugą i ostatnią. Jeśli natomiast się nie wyrobimy, będzie to rzadziej publikowane.
Nie przedłużając już bardziej, zapraszam do czytania rozdzialiku. 

~~Neko


Okusan no Mousouteki Nichijou 01 [czytaj online] [pobierz] [+18!]

2 komentarze:

  1. Dziękuję za yaoi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie w gronie wysoko czczonych skanlatorów!;) Życzę owocnej i przyjemnej pracy na przyszłość ,a jak dla mnie to życzę dużo yaoi-ów. Wspaniała data na rozpoczęcie (w końcu dzień narodzin mych;) . Widząc umieszczone mangi w planowanych aż serducho się raduje: '10 Dance';Koutetsu no Daitenshi;Hide and Seek i wiele innych. Dziękuję również za dzisiejszy rozdział.;)

    OdpowiedzUsuń